Handelsbetingelser

Generelle oplysninger


Next Cosmetics ApS
CVR-nr.43023330
Greve Midtby Center 2A
2670 Greve
E-mail: Info@nextcosmetics
Telefon: +4528253932

 

Betaling

 

Hos Next Cosmetics ApS er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer.

Next Cosmetics ApS modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og Mobilpay. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.
Ingen kan se dine konto oplysninger ,alle data behandles krypteret. Under et køb udbeder vi os navn , adresse,telefon og email adressen disse informationer bruges udelukkende til behandling af ordren.
Der bliver ikke pålagt gebyrer og renter til dit køb såfremt du er privat kunde.
Til ehverskunder/firmakort bliver der pålagt et opkævningsgebyr på 2,75% på transaktionen.
Mulighed for at handle kantant sker i vores butik på adressen. Bestil din vare på forhånd.

 

 

 

Fragt

Next Cosmetics ApS tilstræber at afsende ordrer indgået inden kl. 17 samme dag. Ordrer herefter sendes næstfølgende hverdag.

Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser starter fra 49 kr. Varer vil blive leveret til den angivne leveringsadresse, som er oplyst ved bestillingen.

Vi tilbyder gratis fragt for ordrer over 500 kr. Bemærk, at denne gratis fragt ikke gælder for varer, der kræver pallehåndtering. For sådanne varer vil der være et ekstra gebyr for pallehåndtering, som vil blive oplyst ved bestillingen.

Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.

Dine varer sendes med Post Nord, GLS eller Dachser.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.

Der leveres varer alle ugens hverdage. Din vare vil blive leveret 1-5 hverdage efter bestillingen.

For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Vi gør opmærksom på, at der skal anvendes en fuldmagt til den valgte fragtleverandør, hvis man har en speciel leveringsanvisning eller ønsker pakken leveret på et nærmere angivet sted, f.eks. i en garage eller på en terrasse.

 

Fortrydelsesret

Du skal sende din ordre retur uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at du har gjort brug af din fortrydelsesret. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returnering. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket ordentligt ind. Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen. Ekspeditionen går hurtigere, hvis du ligeledes udfylder og vedlægger vores Fortrydelsesformular.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering og til, vi har modtaget den retur.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.  

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, hvorpå den fungerer. Du kan med andre ord prøve varen, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, det ovenfor beskrevet, betragtes den som brugt. Hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi på modtagelsestidspunktet – af returneringen. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså afprøve varen uden egentlig at tage den i brug
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

 

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du kun kan få en del af fragtomkostningerne tilbage.

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Senest 14 dage efter brug af fortrydelsesretten vil du motage tilbagebetalingen.
Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Store maskiner  
Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: 800kr kommer anpå hvor i landet du befinder dig.

 

Vigtigt

Manglende afhentning af en pakke eller at nægte at modtage en pakke, anses IKKE som en fortrydelse af købet.
For at dække vores udgifter i forbindelse med returnering af en uafhentet pakke, må vi desværre modregne et beløb på d.kr. 60,-

Vi forventer, at du afsender varerne senest 14 dage efter, at du har givet skriftlig besked om, at du har fortrudt købet. Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb. Fragt dækkes ikke ved returnering.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: Bestillingsvare kan ikke forryddes

Eksempel:
Briks, Border, lasermaskiner osv. 

Levering af ikke-finansielle ydelser, der er færdigleveret, hvis du forinden har accepteret at ydelsen sættes i gang, og at din fortrydelsesret dermed mistes,

Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
 
Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,
 
Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen,  
 
Levering af varer, som på grund af deres natur bliver blandet sammen med andre varer ved leveringen, og ikke kan skilles ad igen, 
 
Aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejder hos dig, som du udtrykkeligt har bedt om,
 
Levering af aviser, tidsskrifter eller magasiner, dog ikke hvis det er abonnementsaftaler.

Finansielle ydelser omfattet af lov om realkreditlån og realkreditobligationer m.v.,
  
 
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.


Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.)
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:
Eunoia Beauty Clinic ApS
CVR-nr.43023330
Greve Midtby Center 2A. Dør 4
2670 Greve
E-mail: Info@nextcosmetics
Telefon: +4528253932
 
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mailadresse
Oplysning om hvad du har købt

 
Vi behandler dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for Next Cosmetics ApS. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: Info@nextcosmetics.dk 

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

 

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk


 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 12/04-2023

Kontakt os

Denne side er beskyttet af reCaptcha, og Googles Politik om beskyttelse af persondata og Servicevilkår er gældende.